środa, 14 października 2015

Witam :) Jest teraz okres przeziębień więc pije tran i herbatę z imbirem. Dobrze wam radzę, pijcie póki jesteście zdrowi :) W dzisiejszym poście poruszę 2 tematy, ponieważ mam dużo pomysłów na posty ale te pomysły są małe dlatego trzeba ich kilka aby zapełnić post.


  • Nie podoba mi się to i w sumie nie rozumiem czemu w niedzielę większość ludzi siedzi w domu. No naprawdę, muszę przyznać, że nawet ja. Cały plan dnia zajmuje tym, że mam iść do Kościoła. A w niedzielę powinniśmy się spotykać z rodziną, z przyjaciółmi. Można umówić się na wspólny obiad, spacer. Postaram się teraz spędzać niedzielę bardziej aktywnie.
  • Masz wkurzającego nauczyciela/nauczycielkę ? To jest naprawdę niewygodna sytuacja bo i przedmiot którego uczy wydaje Ci się od razu gorszy, trudniejszy i ogólnie już nie lubisz chemii, matmy czy wf-u. Ja w takiej sytuacji, kiedy nauczyciel mnie irytuje, (to się zdarza przecież nie ma osoby którą wszyscy lubią) na lekcji skupiam się na informacjach w książce i robię z nich notatkę, bo jednak całkowicie olewając ten przedmiot szkodzę tylko sobie. A powiem wam jak nauczyciel jest denerwujący to i od razu nie chce mi się słuchać, pisać i uczyć xd
I teraz już muszę zakończyć post, ponieważ przychodzi do mnie koleżanka i musze ogarnąć kuchnie i pokój :) I jeszcze przeczytać przepis na naleśniki bo niezależnie od tego ile razy w życiu robiłam naleśniki i tak później nie pamiętam jakie są składniki :O Trzymajcie się dzieciaczki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz