sobota, 24 października 2015

Witajcie, mam nadzieję, że u was wszystko w porządku :) Byłam wczoraj z moją klasą w zakładzie karnym, rozmawialiśmy z mordercą, oglądaliśmy cele więźniów i dowiedzieliśmy się co więźniowie robią w wolnym czasie. Było ciekawie, ale najstraszniejszy moment to ten kiedy przechodziliśmy przez korytarz a z obu stron patrzyły na nas łyse głowy zza krat. Jak w filmach.
Moje postanowienia co do ocen w szkole muszą ulec lekko zmianie, ponieważ z polskiego namierzałam mieć 4 ale widzę, że mając taką polonistkę max będę miała 3. Nie chce zwalać na nauczycielkę, bo jednak to ona ustala jak będzie uczyć i nie bierze tematów lekcji z kosmosu tylko z podstawy, ale trochę się stresuję na tych lekcjach, ostatnio całe przedpołudnie byłam pewna, że wzięłam prace domową a na polskim kiedy mieliśmy ją czytać uświadomiłam sobie, że napisałam to na brudno i nie przepisałam do zeszytu. Nic się na szczęście nie stało bo pani nie dowiedziała się o tym a kiedy mnie spytała o jedno zadanie to odpowiedziałam dobrze, bo pamiętałam wszystko. Nie znoszę takich sytuacji kiedy przez drobne gapiostwo, szkodzę sobie. Jednakże jestem pewna, że pani dobrze nas przygotuje do matury :)
Chciałam dzisiaj spędzić czas ze znajomymi ale moja przyjaciółka była zajęta, z koleżanką umówiłam się na jutro a nie na dziś (podkreślam, że jutro jest niedziela więc widzicie, mówiłam że nie będę siedzieć w domu i nie siedzę) ostatecznie pomyślałam, że pójdę do siostry ciotecznej ale ona była u koleżanki. Zdarzają się takie dni, że wszyscy są zajęci tylko nie ja ._.
Zaczęliście już zbierać pieniądze na święta ? Ja zaczęłam już na wakacjach, jakoś w tym roku nastawiłam się na kupowanie prezentów a nigdy jakoś tak nie miałam, że chciałam tak wielu osobom coś kupić. W notesie zapisuje pomysły co może się jakiejś osobie spodobać.
Dzisiaj całkiem ładna pogoda, nie jest ciepło ale przynajmniej słońce świeci i taką jesień lubię. Nie mam ulubionej pory roku, wszystkie lubie tak samo. Jeśli miałabym wybierać jeśli latem a zimą to wybrałabym zimę, bo jak jest mróz to można się ciepło ubrać a w mieszkaniu rozpalić i jest przyjemnie a jak jest upał to nigdzie nie ma ratunku.
Dzisiaj taki post ,, co u mnie " myślę, że napisałam go dość ciekawie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz