środa, 9 września 2015

Serwus ! Wracałam do domu ciesząc się, żę w końcu napiszę post :) W szkole godzin mam dużo wracam prawie o 16 albo później. No cóż, takie uroki tego liceum. Zaczęłam zwracać uwagę na to, że jest coś takiego jak śniadanie i teraz rano robie sobie jak najobfitsze śniadanie, żeby mieć siły na te 9 godzin :) Do szkoły biorę kanapkę albo dwie, picie obowiązkowo i czasem też sobie coś dokupuję np. żelki. Moje zdanie o szkole i klasie jest ciągle pozytywne i jestem bardzo zadowolona z dokonanego wyboru. Jeśli chodzi o prowadzenie bloga to lubie pisać posty ale nie pojawiają się one regularnie z powodu albo braku czasu, albo braku pomysłu albo złych warunków bo np. nie lubie pisać jak ktoś jest w domu. Teraz mama poszła na zebranie rodziców na które ją zaprowadziłam, bo znalezienie sali dla kogoś kto nigdy nie był w tym liceum może stanowić problem, duży problem bo I klasa czyli ja też biega po szkole jak po labiryncie. Juuuż chcę weekend xD Na dzisiaj tyle pisania, nie miałam za bardzo o czym sie rozpisywać ale może w następnym poście. Trzymajcie się i uczcie się pilnie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz