wtorek, 5 maja 2015

Serwus. O właśnie przypomniałam sobie, że mam bloga ;) Dzisiejszym postem zaczniemy temat o ludziach a dokładnie o nieprzyjemnych ludziach :D Mam dobry humor wiec mogę o tym spokojnie pisać i nie zmieni to mojego uśmiechniętego wyrazu twarzy :)
Na moim blogu nie mam zamiaru ( będę się bardzo starać) opisywać ludzi których dokładnie mam na myśli, bo jednak jest to publiczna strona, lepiej pisać ogólnie. Zacznijmy od tego ze ja jestem osobą bardzo pamiętliwą i pamiętam prawdopodobnie każde słowo mojego ,, wroga " ( cudzysłów x10 ). Co z tego wynika, trudno mi przebaczać i dawać komuś szanse. Jednak to nie jest tak, że kiedyś powiedziałaś mi coś niemiłego i już Ci nigdy nie wybaczę. To jest tak, że jeśli ty mówisz mi bardzo często coś niemiłego i wiem, że innym też tak mówisz to wtedy już dla mnie przegrałaś życie, wogóle jesteś powietrzem (dystans do tych słów) Bardzo cierpię kiedy widzę, że ktoś kogoś obraża, śmieje się z kogoś albo obgaduje. Chciałabym być na tyle odważna żeby powiedzieć wtedy ,, Hej ! a jest wogóle osoba którą szczerze lubisz ?" .. niestety nie jestem na tyle odważna, bo wiem ze odpowiedź może mnie zatkać albo mój ton nie zabrzmi tak jakbym chciała. Ja nie miałam do czynienia z jakąś dużą agresja skierowaną w moją stronę ale jak już mówiłam bardzo mocno biorę do siebie jak komuś innemu dokuczają. Miałam nawet kilka snów o tym ze komuś dokuczają a ja krzyczę na nich i bije ich.To brzmi źle... Ach i jak tu powiedzieć koleżance ze w śnie ją pobiłam ? Lecz ten blog nie jest po to żeby pisać o tym jak wszyscy są głupi i źli tylko o tym jak powinniśmy traktować ,,złych" ludzi i myśleć o nich. A najważniejsze jest to żeby wprowadzić dużo motywacji i uśmiechu w wasze i moje życie :) W następnym poście napisze o tym jak osoba mnie wkurza i jak ja nie powinnam się denerwować ;) Bywajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz