wtorek, 12 maja 2015

Hej :) Nie poszłam do szkoły bo mi sie nie chciało, i tak dzisiaj klasa poszła na jakiś piknik do budowlanki wiec stwierdziłam ze skoro nie bedzie lekcji to moge sobie zrobic wolny dzień. Mam dobry humor bo obejżałam super film ,, Bunt fm ", który jest bardzo motywujący i rozśmieszył mnie. Dzisiaj napisze wam, że wcale nie chce mi sie myśleć o ludziach przykrych. I to jest rada. Po co mamy o nich myśleć, potrafią nieźle wprowadzić w doła, a ja mam dobry dzień :) Prawda, ze czasem nie lubimy ich bo mają lepiej od nas ? Nie w moim przypadku ale obserwuje i słucham ludzi i wiem ze to tez jest powód ;) ale nie warto, nie warto.
Mam teraz trudny okres w dorastaniu ( tak jakoś widze i czuje ), no bo wiecie: dorastam, trzeba myśleć o przyszłości, czyli liceum i jakby tego było mało to jeszcze o tym co po liceum, a ja mam dopiero 15 lat :( No może nie DOPIERO bo wszyscy mówią, że JUŻ  jestem dorosła i może prawda, troche dziwne.
Słucham sobie teraz piosenek Venus Manx, bardzo mi polepszyły humor :D polecam i dziękuje za czytanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz