niedziela, 17 maja 2015

Serwus :) Dzisiaj popisze co u mnie, bo takie posty też są potrzebne no i można lepiej mnie poznać jeśli wiecie czym się zajmuje podczas dnia. Dzisiaj wstałam o 11 i nic konkretnego nie robiłam. Myślę, że dzisiaj większość dnia spędzę przy komputerze i ani trochę mi to nie przeszkadza bo takie bezczynne dni są przyjemne a wiedząc, że wczoraj dużo robiłam ( posprzątałam z siostrą cioteczną jej szafę, porzucałam z nią frisbee i było bardzo zabawnie, zwiedzałam wieczorem muzea ) nie czuje wyrzutów sumienia. Siedzę sobie teraz przed ekranem komputera ( no to chyba oczywiste :D ) i gram sobie w taką grę Stardoll, może ktoś kojarzy, to strona poświęcona modzie, projektowaniu i innymi rzeczami którymi się NIE interesuje ( no może projektowanie ) ale gram bo postanowiłam ze coś na tej stronie osiągnę logując się codziennie i dobrze mi idzie, mam coraz więcej kasy :) Jeśli ktoś chce zobaczyć mój apartament i moją lalkę to nazywam się ala9rr :D No i to chyba tyle w tym poście, wspierajcie mnie to blog będzie coraz lepszy. Motywacja jest bardzo ważna przy każdej czynności. PAPA ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz