piątek, 6 maja 2016

Witajcie :) Bardzo się cieszę z przyjemnej, wiosennej pogody która akurat u mnie za oknem panuje. Planuje dzisiaj wyjść z domu pochodzić po sklepach i też z tatą pójść do ciuchlandu. Wolę tam kupować zwykłe koszulki i koszule, bo bardzo mnie denerwuje jak kupię w jakiejś sieciówce bluzkę za 30 zł i po 2 praniach jest rozciągnięta. No nie ze wszystkimi ubraniami tak jest ale jak w ciuchlandzie moge coś kupić tanio a nie przywiązuje też większej wagi do ubrań ani marek to jak najbardziej mi one odpowiadają. Może ktoś z was też lubi pochodzić po ciuchlandach a może ktoś kupuje tylko nowe ubrania ?
Byłam ostatnio na wycieczce klasowej i mam kilka zdjęć do pokazania wam.

Uuuuu teraz dopiero widzę, że na żuczku nie ma ostrości... no trudno



Chodziliśmy po lesie i nawet złapałam 2 kleszcze, szczęściara ze mnie, ale to nie było nic poważnego.  Dobrze jest spędzać  czas na świeżym powietrzu. Cały wolny tydzień był dostć aktywny, to do lasu, to nad jezioro, na dzialke (tylko na momencik), na spacer, na lody, na spacer znowu.... Ale uczyć to mi się nie chce ogromnie. Właśnie mi się przypomniało ze mam iść do biblioteki, spróbuje t się uczyć, bo w domu wszystko mnie rozprasza no i w bibliotece mam pod ręką potrzebnai informacje . Trzymajcie się !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz