sobota, 21 maja 2016

Cześć wszystkim. Zastanawiam się ile osób czyta moje posty. Bo czasem mam 30 wyświetleń a czasem 2 i też nie wiem czy moge do końca wierzyć, że za tymi wyświetleniami kryją się osoby czy może ja sama je sobie nabijam, myślę tak bo często jak dodam post to od razu mam wyświetlenie a zaznaczyłam żeby mi tego nie liczyło. Teraz to nie istotne. Nie mogę uwierzyć, że już tylko miesiąc do wakacji ! Ten czas leci przerażająco szybko i tak szczerze wolałabym żeby nadal był styczeń, nawet jeśli bardzo by mi sięnie chciało uczyć to jednak wolę nie czuć jak życie pędzi. Bo w takim układzie wakacje zlecą raz dwa. U mnie wszystko jak zawsze, żadnych wielkich przygód, wielkich tragedii, jakoś sobie żyje, ucze się, wychodzę na dwór. Na dzisiaj i jutro mam zaplanowane dużo nauki i wogóle muszę skończyć czytać Makbeta i w dodatku opisać wszystko co tam sie działo i chętnie przeczytałabym jeszcze raz żeby lepiej zapamiętać wszystkie sceny. Zostało mi mniej niż połowa i w dodatku szybko się czyta, pójdę też dzisiaj na dwór poczytać to wtedy i bardziej się skupiam i dłużej czytam. Polecam wam uczenie się na dworze, to naprawdę super sprawa. Przepraszam, że moje posty ostatnio są takie nijakie ale brakuje mi pomysłów ale postaram się wymyślić coś fajnego niedługo. Trzymajcie się, pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz