sobota, 21 maja 2016

Jak się uczyć ?
1. Kiedy muszę coś przeczytać np. lekturę tak jak dziś to idę to robić na dworze. Siadam sobie na ławce w niezbyt ruchliwym miejscu i wtedy nic mnie nie rozprasza oraz kiedy już wyjdę z domu to tak szybko nie wrócę, bo mi się nie opłaca ;)


2. Jeśli chodzi o uczenie się w domu to bardzo ważny jest wygodny strój a raczej spodnie, bo ja osobiście nie mogę wytrzymać w rurkach tylko muszę być w dresach bo wtedy mogę swobodnie zginać nogi i ogólnie jest mi miękko i nic mnie nie uwiera.

3. Gdy siedzę przy biurku nie może się obejść bez jedzenia, ponieważ jeśli jestem choć trochę głodna to już zaczynam się wiercić, chodzić po coś do kuchni. Warto więc zrobić sobie coś do przegryzienia i cały dzbanek picia, ja robię albo kakao albo herbatę. 

nie zawsze mam takie pyszne składniki, czasem mam tylko ser żółty XD


4.Podczas nauki przeszkadza mi hałas oraz przeszkadza mi cisza, więc zamykam drzwi do swojego pokoju i włączam muzykę klasyczną pisząc cokolwiek np. Opus 65. Nie mogę słuchać innej muzyki ponieważ mnie rozprasza a muzyka klasyczna nie jest porywająca a jednak jakiś dźwięk w tle leci. (muzyki klasycznej nie słucham tylko do nauki ale często tak po prostu bo ją lubię)

5.Wybieram miejsce, w którym jestem sama, nikt nie rozmawia, nie ma hałasu, czyli jest to po prostu mój pokój albo miejsce na dworze. 

6. Uczę się do jakiejś wyznaczonej przez siebie granicy i wtedy robie krótką przerwę która jest taką jakby nagrodą, wtedy oglądam jakiś filmik na youtube. Niestety jest ryzyko, że całkowicie się wciągniecie i zapomnicie o nauce :) U mnie tak często bywa bo mój mózg myśli o wakacjach i się rozleniwił ogromnie !



dziękuje za przeczytanie :)








2 komentarze: