poniedziałek, 25 stycznia 2016

Witajcie. Zauważyliście może zmianę wyglądu ? Tło zrobiłam dzisiaj na lekcji, jest bardzo proste ale może następnym razem będę miała lepszy pomysł a co najważniejsze nie będę taka zmęczona jak dzisiaj. U mnie wszystko w porządku, emocje raczej stabilne, zdrowie w sumie nie bardzo bo musze zaliczyć kilka wizyt u lekarzy ale mam nadzieję, że skończy się to w czasie ferii (pewnie się nie skończy ale co tam). Właśnie sobie siedzę jako jedyna nieśpiąca, jest 21:40 no i tak jak mam czas i spokój to pisze posta. Mam nadzieje, że u was oceny są przyzwoite, ja mam średnią 4.21... super czy słabo, nie wiem jak uważacie, ja nie narzekałabym na troche wyższą ale jak popracuje to może mi sie uda :) No czo tam jeszcze, chyba nic nie mam wam już do napisania. Trzymajcie się !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz