niedziela, 28 czerwca 2015

Hej :) Długo wyczekiwane wakacje, masa czasu na odpoczynek ale też na prace! W moim przypadku pisanie postów może być takim obowiązkiem... noo chciałabym poczuć, że jest to obowiązek i pisać na blogu regularnie. Na razie nie dla czytelników, ale dla siebie. Po prostu żeby ten blog zbudować z solidnych cegiełek. Jak będzie zbudowany to i czytelnicy przybędą :) Nie pisałam regularnie, ponieważ miałam dużo ważniejszych, ciekawszych rzeczy np. naukę, występy ale przede wszystkim miałam złe warunki do pisania, bo komputer stoi w salonie (laptop ale chodzi o to, że jest połączony kablem z internetem a teraz coś nam popsuli i bez kabla nie ma neta a także inne urządzenia takie jak komórka ehh) a tam chodzi najwięcej osób ( przez tyle tekstu w nawiasie pewnie zgubiliście wątek :D ) a ja NIE ZNOSZE kiedy ktoś zagląda mi przez ramię a już jak się czegoś przyczepi to wogóle masakra. Teraz po prostu będe pisać rano ;)
Najczęściej jeśli wchodzę na komputer to gram w Howrse no i rzadziej w Stardoll. Słucham też muzyki i aktualnie moją ulubioną piosenką jest Kwabs-walk :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz