poniedziałek, 29 czerwca 2015

Witajcie ! U mnie wszystko w  porządku, może trochę nudno ale urozmaicam sobie dzień jazdą na rolkach i graniem w SimCity. Obejżałabym jakiś DOBRY film ale nic nie mogę znaleźć. Pisząc ,,dobry" mam na myśli ciekawy, przyzwoity oraz mądry. A z filmami coraz gorzej, szczególnie trudno znaleźć coś bez wulgaryzmów i niestosownych scen. No... nie tylko z filmami tak jest, może nawet z ludźmi haha :D
Mam nadzieję, że u was wakacje dobrze sie zaczęły, ja mam plany dopiero od końca lipca więc dwa tygodnie muszę sobie sama zorganizować, co w sumie idzie mi średnio bo dzień wolno schodzi a ja już zrobiłam wszystko co mi przyszło do głowy i zostaje tylko siedzieć przed komputerem (co mi się powoli nudzi). A tak wogóle koniec roku, o którym nie wspominałam jeszcze, był dla mnie bardzo miłym dniem. Pożegnałam się z możliwie wszystkimi nauczycielami, nooo muszę przyznać że chemiczkę omijałam ale to nie jej wina tylko CHEMII !
No to ja się już żegnam, na dzisiaj tyle, bo nie mam co już napisać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz