piątek, 17 lipca 2015

JAK MIJAJĄ WAKACJE ?

Trochę mam nudne wakacje, bo nie mam żadnych planów jak np. wyjazd nad morze. Byłam u koleżanki w Rzeszowie na 3 dni a na początku sierpnia jadę do babci i dziadka a później oni do mnie. Troche mało aktywny czas. A szczególnie teraz, lipiec. No na codzień nie wiem co ze sobą zrobić. Wczoraj byłam z kolegą połazić, chodziliśmy sobie 3 godziny i bardzo sie ciesze, że w końcu gdzieś wyszłam. Też nie za bardzo mam z kim xD postanowiłam, że sama nie będe nikogo pytać czy sie spotkamy, bo prawie zawsze ja pierwsza pytam. No nie narzucam sie :D Na razie o wakacjach mogę powiedzieć to, że trenuje ,, 21 Day Fix [ Fitness & Nutrition Plan ] ". takie ćwiczenia. Codziennie mam zakwasy bo te ćwiczenia są ciężkie c: ale po jakimś czasie moje mięśnie nie będą już tak narzekać. Jutro pojade na kajaki, więc troche coś robie a może po prostu opisałąm moje nudne wakacje w tak ciekawy sposób, że aż może się komuś wydawać, że są fajne. Niedługo zaczne malowanie pokoju (na żółto), poprosze dziś tate żeby mi dał farbe i cały sprzęt i będe miała zajęcie na 3 dni :) W sumie nie wiem jaki ten żółty wyjdzie, bo najbardziej bym chciała taki bananowy albo jak słoneczniki. Dobra to ja się z wami żągnam  :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz